onsdag 15 februari 2012

yeeei.

1000 läsare på bloggen, OMG ! Förstår inte hur nån av er kan lära den här sörjan ... Jag skriver ju inte direkt för att ni ska tycka det är intressant att läsa eller sådär.. Skriver absolut inte för eran skull, Snarare för min egen! Rätt skönt att skriva av sig allt från några gånger om dagen till nån gång då & då.. Haha men det är la kul att ni gillar de ja skriver, vilket ni uppenbarligen gör eftersom ni läser skiten ! :D

Sjukt mysig alla hjärtans dag igår, hälsade på brow å kelade lite med honom å planerade inför vad som händer om en månad :D !! Sen vare middag med Jennifer, Älskling & Amanda, och sen flm "Zookeeper" lätt den bästa filmen ja sett på länge, skrattade så ja grät så lätt värd att se mina vänner.. Sen blev de självklart en hel del spelande av "Draw Something", har fastnat på den skiten nu, de e värre än Wordfeud :P Gjorde ju itne saken bättre igår att Amanda är ungefär lika beroende som jag av de, så vi satt å spelade emot varandra .. HAHA..

Idag äre iallafall bara ;
3 dagar kvar tills jag hämtar hem min lilla flicka, Pixie !
ca 1 månad kvar tills Christoffer kommer ut en sväng !
förhoppningsvis 1,5 månad kvar tills vi flyttar !
ca 2 månader kvar till Svenska Tatueringsmässan !

Längtar till allt dedära fruktansvärt mycket ...... Och tills jag får en ny tatuering såklart !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar